سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد دل نوجوانان وجوانان:

 

پدرم؛ مادرم آیا از وضع ماو درد دل هاى ما آگاهى دارید؟...

آیا مى دانید عدّه اى از جوانان و دوستانم دست به جنایت بزرگى مى زنند و گرفتار انحرافاتى هستند؟... تقاضا مى کنم هر چه زودتر زیان هاى این جنایت و راه علاج آن را براى ما «جوانان» تشریح کنید، چه کنیم که ما هم آلوده این کارها نشویم؟...».دوست دارم که دوستام بدن و روح سالم داشته باشن. می ترسم از آینده ی دوستام. اما کسی جز یه مرد به فکرشون نیست حتی پدر و مادراشون . از وقتی که به دنیا اومدم گفتن که غایبه ولی از خورشید پشت ابر اثرش زیاده انگاری همیشه به فکر شیعه هاست اما بعضیا می خوان بچه شیعه ها که باید سربازش باشن رو از راه به در کنن اما کم کم دارن حالیشون می شه که کور خوندند........


این غریزه اگر به صورت صحیحى رهبرى نگردد خرد کننده ترین ضربت را بر پایه خوشبختى و سعادت جوانان خواهد زد، و سرنوشت آنها را به کلى دگرگون خواهد ساخت. نیروهاى خلاّق آنها، همچون غنچه هاى ناشکفته پرپر شده نابود خواهند شد، و «نبوغ» و «ابتکار» آنان که ممکن است سرچشمه افتخارات فراوانى براى خودشان یا اجتماع گردد مسلّماً به هدر خواهد رفت.تعداد قربانیان این راه در میان جوانان کم نیستند و تعداد کسانى که پس از بیدارى از خواب گران خود، دردناک ترین تأسف و ندامت را بر روح خود احساس مى کنند نیز فراوانند.و  بسیارند کسانى که با آثار شوم این عدم رهبرى صحیح تا پایان عمر خویش دست به گریبان مى باشند!

اگربه جنین در رحم مادر بگویند که دست وپایت را درست و کامل بساز می گوید برو بابا من پارو  می خوام چی کار این جا(رحم مادر)  جامو تنگ کرده!!اما غافل از این که بعد از مدتی(9ماه) به یک عالم دیگر می رود و پا برایش لازم است و اگر در رحم مادر این تلاش را نکند(در دنیا) همیشه در عذاب است !!! حالا به انسان (در دنیا) می گویند آقا این کار را بکن(مثلا نماز بخون) در آخرت برایت لازم و ضروری است می گوید برو بابا می خوام چی کار و برعکس آن میگن این کار را(گناه) نکن اگه بکنی خودت در عذابی . شما بعد از مدتی خواهی رفت به یک عالم دیگر برایت لازم است اگر نمازت نباشد در رنجی. من نمیگما خدا میگه!

کوچکی گناه را ننگر بلکه بنگر چه کسی را نا فرمانی می کنی.